Hasse & Tage – En kärlekshistoria

Den 6 september är det biopremiär för Jane Magnussons nya film Hasse & Tage – En kärlekshistoria. I denna dokumentär får vi en inblick i Hans Alfredsons och Tage Danielssons vänskap och samarbete . För första gången öppnar familjerna Alfredson och Danielsson upp arkiven och ger oss exklusiv åtkomst till deras berättelser, fotografier och inspelningar. I dokumentären medverkar också bl.a. Monica Dominique, Hatte Furuhagen, Ingvar Carlsson, Anders Björck, Henrik Dorsin och Petra Mede.

Den 3 september ges medlemmar i 1,6 & 2,6 miljonerklubben möjlighet att se en förhandsvisning av filmen på biografen Grand i Stockholm. Monica Dominique kommer att vara där för att hälsa välkomna och presentera filmen. Anmälan till denna förhandsvisning görs via 1,6 miljonerklubbens hemsida.

Se trailer

Välkommen till Monica och Carl-Axel Dominique

Dominique Musik AB
Dominique Records
Edition Dominique
Apelvägen 21
S-141 46 Huddinge
Sweden
info@dominiquemusik.se
tel: 08 711 18 13
(OBS! Ej sms)

Besök oss på Facebook!

Kontoret är bemannat tisdagar och fredagar.